måndag 15 juni 2015

Höjdarfest på Bounce
Sobert på Kickis brygga

I London har de tvåvåningsbussar.
Vad är väl det mot trevåningsdans på Bounce?
Slå klackarna i taket är ett slitet uttryck.
Inte är det direkt relevant för fredagens fest på Bounce heller.

"Tänk annorlunda" passar nog bättre in.
Tänkt riktigt annorlunda hade Apollon gjort inför kvällens fest.
-Överallt dansar vi mer eller mindre horisontellt. Varför inte dansa vertikalt! verkar vara Apollons stora tanke. 
I min värld passar flygdanser bäst om man har långbyxor.
Det hade inte jag så jag höll mig på mattan. Nåja..
Kungligt så det förslår på Kickis brygga
Kvällens prins och prinsessa fick naturligtvis Kicki och Jonny vara
Alltid trevligt med en mer
djupsinnig konversation som omväxling


















-Till åminnelse av HKH Prins Carl-Philip och prinsessan Sofia bröllop övervarade vi formell brudvals å Kicki brygga.
Inte mitt språk men det ska väl heta så i så här fina sammanhang.
Med fast hand styrde Kicki tillställningen så enbart trivsel och trevliga gäster blev kvar.
Själv hade jag förmånen att få föra en spirituell konversation med Erestor.
Någon annan fick ta på sig uppgiften att vitsa den här kvällen.
Unmarried visar oss formell klädsel från den jordliknande planeten HD85512b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar