måndag 7 september 2015

När nattgalningarna sjunger på Bowler Square

Halleluja Bowler Square, Halleluja byggare Estriid
-I vårat gäng..
Sammanhållningen är det inget fel på

Då är det inget smygande i buskarna.
Högt och klart sjunger vi lovsången till Kickis nya Bowler Square.
En otroligt charmig ombyggnad av bryggan.
En bit av bryggan finns kvar för fikastunder. Men dansgolvet har blivit en vacker stenläggning i ett alldeles lagom ruffigt kvarter.





Men, men men - Bounce då?

Go stämning på Bounce med.
I alla fall när jag var där, mer kan jag inte gå i god för
 




Jodå jag var allt på Bounce också i helgen men bara en knapp timme.
Jag var på RL-fest först. När den började urarta och karlarna blev för kladdiga smet jag hem och till Bounce istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar