måndag 7 oktober 2013

Nu måste jag skvallra lite:
Dags för Yadkinfestival igen!

Jändis snygga affisch och halternecken som jag bär kan man ju inte missa.

Helgen 18-20 är det dags för årets stora händelse i Second Life.
Jändi och Rultan arrangerar Yadkinfestivalen 2013
Denna gången "räcker inte Yadkin till" så en del av arrangemanget försiggår på Reykja.
Programmet är inte klart än men känner jag Jändi, Rultan och Apollon rätt så blir det bra.
Dags att boka tält för de som inte tänker logga ut alls är det redan nu.
För er som inte vet hur himla käckt man har det på en Yadkinfestival så kan ni kolla in bilderna från förra årets festival. Även om de är långt ifrån heltäckande. Jag var tvungen att logga in på första livet och missade massor av kul.
Jag är övertygad om att det kommer uppdateringar om programmet på både Jändis hemsida och på Rultans hemsida och på Yadkin Event

2 kommentarer:

  1. Tack för att du skriver om festivalen! Jag måste bara få tillägga att Apollon också är med och arrangerar

    SvaraRadera
  2. Apollon är tillagd.
    Yadkin festivalen är viktig det gynnar oss alla att den finns. Håller "vår" del av SL levande.

    SvaraRadera