måndag 27 januari 2014

Hunkar och hemliga rum blev helgens tema

Full fart på fredagskvällen på Avalon.
Satorin såg lite ovan ut som
hunk. Men tänk inte på det
Sat, du vänjer dig snart.
Pluspoäng där med
Vad viskar Ruth och till vem bakom
ryggen på Rasta-baben Apollon?
Det blev nöjesliv i Second Life den här helgen. I första livet kom mina tre barn till mig i fredags för att stanna två veckor. Så något nöjesliv på stan som förra helgen det får vi lägga på is.
Dessa helger är Second Life en tillgång. Mina barn är fortfarande så relativt små att de slocknar relativt tidigt. Antar det kommer en tid längre fram då jag får ta till Second Life som förströelse medan jag väntar på att alla mina barn ska komma hem men det tar vi då.
-Det ska vara en hunk i år!
Inte mig emot alls. Man får ju lite aptit som kan komma till väl till pass IRL vid något senare tillfälle.
Apollon som Rasta-beach-babe och Satorin som allmän hunk förgyllde gatubilden på Avalon.

Lördagen blev jag inbjuden till hemligt beachparty.
Det var så till den milda grad hemligt att det till en början var hemligt att det var hemligt. I alla fall för mig. Men det löste sig när vi kom överens om att vara hemliga alla tillsammans på en gång.
Beachparty i januari. Det var bara att vädra sin vinterbleka kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar