måndag 25 augusti 2014

-Gör om mig!

-Långt eller kort, ja inte av och på som en extension utan håret följer en som det ska. Eller samma gamla Ruth som vanligt?
Gör-om-mig-sjukan drabbar oss kvinnor lite då och då,
För egen del är det värst höst och vår.

Har länge letat efter ett lite bättre hår. Det är trots allt en freebie som är rätt så gammal.
Men jag gillar det för jag ser precis så kaxig ut som jag känner mig.
De jag provat istället har haft alldeles för mycket "amerikansk hemmafru på rymmen från spisen och barnkammaren" över sig.
Diva mainstore hittade jag det här håret. En av flera groupgifts.
Håret har för mig unika egenskaper. Man kan inte bara resiza håret utan man kan även klicka på short eller long.
Tröttnar du på att ha håret slängande så klipp det bara.
Ångrar du dig är det bara att förlänga det igen.
I den fantastiska groupgiften ingår inte bara ett hår i en färg utan du får två varianter i elva olika färger.
Det finns även ytterligare groupgifts om du vill ha något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar