lördag 26 maj 2012

..men hur köper jag håret?
..och vad kostar det?

Jaaa! Njaa! Kanske inte ändå..finns nog bättre nån annan stans som dessutom går att köpa
Nu har en av de riktigt stora tänkarna slagit till med full kraft.
Tjänade lite oväntat med Linden och tänkte jag skulle unna mig ett nytt hår. Vill ha en kort fräck frisyr, brukar ha det i first life så det känns "jag" i second life också.
Hittade ett hos Calla hair; Majalis som inte alls var tokigt. Köpte en demo och med den fick jag en massa information. En hel drös av notecards; Hur man lämnar tillbaka om man inte är nöjd, hur man justerar håret, hur man ställer in sina windlights, är väl för de vindögda kan jag tro.
Det är bara en liten detalj som de inte talar om. Eller rättare sagt två. Priset-vad kostar håret? Ingen aning. Var klickar jag för att köpa håret? -Ingen aning där heller.
Stön! Storstadsmänniska som jag är, har ju levt det mesta av min tid på land i Göteborg och Köpenhamn, väntar jag inte på att bli expedierad i en såsig affär. -Jag går till nästa.
Så ni får ge er till tåls med "mitt nya jag". Och jag med.
-Ännu mer förbannad jag rosenrasande blir jag när jag tagit av demon och slängt allt i papperskorgen och tömt papperskorgen oavbrutet får meddelandet: this items do not belong to you! 
Jag ska flå G.Melody  jag stjäl inte - Akta er för den affären

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar