tisdag 29 maj 2012

-Oj jag ser dina bröstvårtor!

Buh! -Bröstvårtor! -Ring hemvärnet!
Gjorde ett besök på Miami Beach. Alltid skönt med ett morgondopp.
Överallt finns det skyltar; Läs reglerna för stranden du kommer att behöva dem!
Allmän "fomme" var naturligtvis på plats glodde på mig så att ögonen höll på att brinna upp. Till slut blev det för varmt och han utropade;
 Ruth jag ser dina bröstvårtor!
-Det är en topfree strand det här - kan inte inse att mina bröstvårtor är så mycket mer skräckinjagande än dina.
Tystnad uppstod och jag hoppade på en windsurfer och körde runt en stund när jag kom iland kunde jag inte låta bli utan frågade:
 -Är det sant att amerikanska mammor sätter på barnen ögonbindel innan de ammar dem?
Jag avskyr dubbelmoral och annat självförhärligande jag sätter 100 Linden på att killen står först i kön när nya numret av Penthouse och Playboy kommer ut.


2 kommentarer:

  1. Been there done that :)
    -Det är så fantastiskt enfaldigt att man inte tror det förrän man upplevt det.

    SvaraRadera
  2. Kamagra www.intimleksaker.com
    SEXLEKSAKER www.intimleksaker.com
    SEXLEKSAKER www.intimleksaker.se
    SEX TOYS www.intimleksaker.com
    SEX SHOP www.intimleksaker.com
    SEX TOYS www.sextoyonlinestore.com

    SvaraRadera