onsdag 15 augusti 2012

-TALLY-HOOOoooooo
Jolly good spooooort!

Att hoppa är inte farligt! Att hoppa är inte farligt! Att hoppa är inte farligt! Att hoppa är inte....


...det är kontakten med marken som kan bli lite obehaglig! -Mamma!!!!

Så kul! Jag har hoppat fallskärm!
Fick en gratis på Cloud nr 9. En enkel räddningsskärm men med viss styrbarhet trots allt.
Provade först att hoppa, jag erkänner Kynlif ballade ur men den "garna Ruth" hoppade, där jag fick skärmen. Sen fick jag blodad tand och hoppade från fallskärmsplattformen på Big Ben. Det gick alldeles utmärkt.
-Om jag fick blodad tand och ska prova i första livet?
-Nja..mina ungar är väl lite små än.. man slår ju inte ihjäl sig om det går fel i andra livet. Det är ju faktiskt en viss poäng med det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar