tisdag 11 september 2012

Full fart framåt....och bakåt!

Lången testade sin ny båt, Chris Craft eller Riva? Behövde lite barlast på styrbordssidan, båten lutade en aning åt babord, så jag anmälde mig frivilligt :)
Båtturen började bra till vi kom till den ökända simkorsningen till Snug Harbor (jänkare kan inte stava- alla vet ju att det ska stavas "harbour").
Först stog vi still i sedvanlig ordning. Sen lossnade det. Lången åkte framåt i sin viewer och jag åkte lika fort bakåt för att sedan börja flyga. Jag passerade på samma höjd som TG:s luftskepp innan jag stängde av.
Precis när jag loggade in fick jag en uppdatering till viewern Som de flesta vet är uppdateringar från Linden Lab ofta värdelösa. Har laddat ner en hel ny version och bytt. Det brukar göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar