fredag 1 februari 2013

Den som inga byxor har..
..får gå med rumpan bar

Den här outfiten, "bara jag"; är min utgångspunkt när jag bygger nya outfits. Shape,skin,hair,walk och lite annat som ska finnas på alla mina outfits är med. Att den kommer högt upp i outfitlistan hjälper om inget vill ladda. Nu laddade inte mer
så jag ber att få återkomma senare efter lite fix och trix.
Eller inte. Det finns en hel del man kan göra när inventory inte laddas som det ska eller SL känns allmänt segt och knökigt. 
Det som har den bästa effekten är att göra en "clean install". Man tar bort inte bara programmet utan även inställningsfilen innan man installerar om på nytt. Jag brukar använda  AppCleaner. En annan variant är att reparera prebindings. Onyx, Diskwarrior är bra alternativ.
Jag ska köra Onyx, så jag lovar att komma med kläder nästa gång vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar