lördag 2 februari 2013

Fullt utomhus hos Fia!

Detta är bara början. Altanen blev proppfull senare.
Ovetande om varandra testade Lången och jag egna danser. Med en seg server
var det inte bästa tillfället. Jag dansade i slowmotion medan Lången for över
dansgolvet som den värsta Rockkung.

Denna fredagen var det dans på Fia´altan. Det var så fullt att servern höll på att ge upp*, gång på gång fick jag rödblink i viewern som visar att servern är överbelastad. Det märktes på att vissa danssteg blev lite underliga. Skulle flytta mig så jag inte dansade mellan Rultan och Alf när de dansade tryckare och hamnade bland hästarna nedanför altanen. Skyndade mig att flyga upp lite diskret men det blev en inspektion av Fia´s tak. -Det är lugnt Fia alla takpannor ligger som de ska.
*Det pågick en hackerattack mot twitter och andra sociala medier igår-stäng av Java om ni har det-då brukar nätet bli ordentligt överbelastatdet var "ingen av oss fel" den här gången

2 kommentarer:

  1. Trevliga bilder, kram från Ix
    http://ixheron.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Tack Ix!
    Nu har jag lagt till din blogg i blogglistan. :)

    SvaraRadera