torsdag 19 december 2013

Fan-fan så kul!

Läsa i ficklampans sken har man gjort på i RL men detta var SL-premiär



Rensade veckans notecards och hittade ett som jag tyvärr missat helt.
En inbjudan till utställningsvernisage den 15:e. För sent ska syndaren vakna så jag begav mig till Fan-Fans sim och hittade en hel upplevelser utöver det vanliga.

Ta er till Fan-Fans sim och ströva runt. Det finns mycket att se och göra. 
Slurl
Fotouställning av delvis "mature" karaktär gav mig inspiration för lite helgnöje.
Undrar om inte Johan och mormor skulle kunna trivas ihop några timmar i helgen.....
Misstänker att designern till det här krypinet är bra mycket kortare än mina 1.76.
Gillar tanken med att krypa in i molnet och må bra. Alla behöver en egen vrå i världen.
-Tack för lånet av bloggen Ruth.
-Sjöfn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar