fredag 23 maj 2014

Varning för fluktisar

Glo du, jag kan glo tillbaka. Tar du bild på mig tar jag en på dig.
Den här fluktisen har då i alla fall vett på att se besvärad ut.
Äckliga fluktisar råkar man ut för på nakenbaden i båda liven.
Det kan vara folk med stora kikare och eller teleobjektiv som ligger i buskarna eller kör förbi i motorbåtar utanför stranden. Eller bara går förbi helt fräckt på stranden och ställer sig att glo så ögonen brinner.
De avslöjas genom att de alltid är påklädda när ingen annan är det.
Second Life har varit relativt förskonat från packet. Fluktisarna här har i alla fall haft vett på att klä av sig. Trots det har deras avsikter kommit fram genom en glappande trut.
Nu har de påklädda fluktisarna börjat dyka upp även här i Second Life.
Men jag gör som i första livet. Jag reser på mig, går fram och glor tillbaka. Sen tar jag fram mobilen och tar en bild på dem.
Den kan man sen sätta upp på anslagstavlan som en varning till andra. Har funderat på att göra en FB-sida med dem men jag tror inte det är lagligt. Tyvärr.

3 kommentarer:

  1. OK Bara så jag fattat detta rätt.... Du är alltså sur för att folk kollar på dej på stranden när du råkar vara naken...? Du är kvinna,,en ganska vacker sådan vad jag förstått...och du är sur för att folk (läs män) kollar på dej på stranden?!!? Rätt uppfattat?!

    /Ikaros String

    SvaraRadera
  2. Tittar du på nakna karlar med snygg kropp? Kalla mig gärna "fluktis" för det gör jag ;)

    SvaraRadera
  3. Nej Ikaros, det gäller inte den vanlige strandraggaren som har liknande klädsel som vi andra. Honom blir en 34-årig trebarnsmorsa bara glad av så länge de ser en. Han är en social typ som gärna svarar på tilltal.
    Detta rör sig om en ny sort. Klädd som fiskare eller fågelskådare. Han viker bort blicken, svarar inte om man tilltalar honom och försvinner snarast.
    Jag känner till flera som fått bilder på sig publicerade på t.ex Instagram och liknande.
    Som mamma till tre barn får man pedofilrysningar längs ryggraden

    SvaraRadera