måndag 22 september 2014

Läder mot läder

Raffig, raffigare raffigast. Lätt förvånad damp jag ner på Kickis klubb
I fredags blev jag aningen förvirrad.
På Facebook hade jag tackat ja till en inbjudan från Rultan och Alf om "läderparty" på Yadkin.
Loggade in på fredagskvällen och Kicki ropar i chatten: -Jag kör läderparty nu och la till en slurl.
Jag hade inventoryfönster och outfitfönster öppet för att försöka få ihop en raffig läderoutfit så jag såg väl inte helt noga.
-Jaha har Rultan och Alf fått förhinder. Det var väl hyggligt av Kicki att rädda situationen tänkte jag.
När jag var färdigklädd klickade jag på slurlen samtidigt som jag stängde alla onödiga småfönster.
Inte var jag på Yadkin inte.
Det visade sig att båda hade läderparty samtidigt!
Ingen blev avsnoppad den här kvällen.
Boktiteln "Rid i natt" hade fått ett helt annat innehåll om Wilhelm Moberg skrivit den nu.
- Men sagt är sagt!
Jag hade tackat jag till Rultan och Alfs inbjudan och det man lovat måste man hålla så jag tpade iväg till Yadkin efter en stund.
Blir man dubbelt raffig om man raffar på två ställen samma kväll?

Vi var uppenbarligen rätt många som "lovat bort oss" den här kvällen


2 kommentarer:

  1. Och jag trippade visst lydigt efter...hahaha

    SvaraRadera
  2. Kul att ni kom förbi, alltid lika roligt att se er :)
    TACK för en trevlig kväll!!

    SvaraRadera