måndag 13 oktober 2014

Överfylld lördagkväll

-Hell dig bryggans översteprästinna!
Ibland spelar kameran en små spratt. Men visst ser det ut som en kulthyllning till Kicki på hennes födelsedag?
-Nu går du åt det hållet Merover!
Kameran fortsatte att busa även på lördagen




Lördagen var överfull med aktiviteter.
Kicki fyllde år på bryggan och Rultan hade häxparty.

Tyvärr hade jag inte tillräcklig tid före att förbereda någon häxdräkt så det fick jag välja bort.
Om hafsverk tycker jag inte.
Istället så valde jag att fira allas vår Kickis födelsedag.
Äntligen en någorlunda normal bild.
Nu får kameran sitta i skamvrån ända till nästa helg.

1 kommentar:

  1. Tusen tack till alla som kom och ville fira min 25 årsdag (skrattar)
    Det betydde otroligt mycket för mig.
    Kraaaaam på er alla därute.
    Kicki Bowler

    SvaraRadera