måndag 8 december 2014

Helg i julefridens tecken

Precis som alltid bra tryck till goa låtar hos Apollon
Dansar Arwen Polleka eller drar hon en vals?




Det blev mycket den här helgen.
Bounce, Kickis och Muddys.
Den som hade haft håg till det, vilket jag uppenbarligen inte hade, kunde pressat in femtiotalskväll på Yadkin också.
Fredagen ägnade jag helt åt Bounce Bar.
Nu ska det om jag inte fått allt om bakfoten igen ha varit sista fredagen före årskiftet.
Apollon ska ha en välförtjänt semester i söderhavet.

Arwen visade upp sin "nya karl".
Häromveckan meddelade Polle att han slutar i Second Life så Arwen kom ensam.
Nu kom hon med en "ny karl" i band.
En med hår denna gången.
Men det var något lurt med honom.
Han var lika enormt lång, 2,5 meter eller så, som Polle. Betedde sig som Polle.
Hum.....
Det blir något för altjägarna att bita i det här.
Apollon tränar för dykning i Söderhavet.
Fick honom att tappa hakan en stund men mina klärvojanta gåvor.
-So what, man är väl Isländska
Lördag hos Kicki -ett måste
Ev svarta nyllen beror på att Firestorm inte är fullt klar för den nya grafiken än.
Utvecklarna skyndar sakta men säkert säger de.
Resultatet blir att ljuspunkter som t.ex facelight beter sig konstigt i Firestorm vid vissa grafikinställningar.
Däremot fungerar de som det är tänkt i övriga viewers.
På bryggan dominerade Firestormfolket så vi med fullt ut fungerande viewers fick släcka lyset.
Trivseln blev inte nattsvart för det -tvärtom. Goa låtar och gött tjöt
Kicki hade börjat jobba tidigt på fredagen och blev naturligt nog trött strax efter midnatt och stängde streamen.
Hade lite kvar i glaset och tog en sväng till Muddys vinterdansgolv.
Men det smakade som avslaget öl jämfört med Bounce och Kickis brygga
-Här är facelighten tänd igen och som synes inga problem i min viewer och med mitt grafikkort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar