måndag 1 december 2014

Helgen i bilder
Jag är fortfarande omtumlad av upplevelsen

OlaOla drog mycket folk och mycket pengar till cancerfonden
Alla var där, alla gav, alla hörde Blanche gripande tal.
Helgen började på Avalon med den stora cancergalan.
OlaOla underhöll första timmen.
OlaOla är en återvändare. Han var stor kändis "före min tid" och kom tillbaka för att samla in pengar till Cancerfonden.
Bara att hoppas att OlaOla kommer igen med fler uppträdanden.
När OlaOla avslutat sin spelning tog Rultan över som DJ och hon ringde upp Blanche.
Blanche berättade på ett öppenhjärtligt sitt om sitt öde.
Hon uppmanade oss att ta vara på varandra och vara snälla emot varandra. Samarbetande kan vi uträtta storverk, kanske för cancerfonden.
Det som värmde mitt hjärta mest var att höra Blanches obändiga vilja att gå vidare och övervinna cancern.
Det värmde tydligen fler för enligt senaste budet från Rultan är att vi samlade in 2000 svenska kronor på plats.
Utöver detta tillkommer de som kanske gjorde som jag.
Hade bara motsvarande 5 svenska kronor på mitt Linden-konto och det tyckte jag var lite snålt så jag sms:ade ordet BESEGRA till 72988, och skänkte 50 kronor till svensk cancerforskning, tio gånger i rad.

Apollons säsongsavslutning
slutade innan den börjat

Full samling på Bounce Bar för en grandios säsongsavslutning. Apollon tjötade och spelade go musik -en stund
Led med Apollon när årets galafinal brakade samman.
Det började trassla med tekniken för Apollon, först pajade streamen sen pajade Apollon.
Han ringde Iändi och lät hälsa god jul och gott nytt år till oss alla.
-Men det finns alltid en räddande ängel..
När tekniken brast för Apollon stod Kicki där som en klippa.
Strax bjöd hon oss alla till bryggan. Startade streamen och räddade kvällen.
Lördagens "räddande ängel".
Kicki inte bara räddade kvällen för oss, hon störtade även iväg
med bilen IRL och räddade en akterseglad systerdotter och körde hem henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar