måndag 10 mars 2014

-Åh en sån helg!

Rultan och Alf körde 80-tal på fredagskvällen på Tumbleweed
Bejita fyllde många år-Grattis Bej!






Har inte varit på fest i Second Life sen i januari. Barnen var hos mig mina två veckor och jag drabbades av stora "hjälp så fort mina barn växer, snart hinner de inte med morsan" syndromet".
Något som säkert drabbar alla föräldrar då och då.
Istället för att festa i SL såg jag och min "store pojk",13 år, på film. Flickorna började klippa med ögonen strax efter 22 som vanligt. Den yngsta har blivit "för stor" för att låta mamma läsa godnattsaga. -
Hon kan läsa själv minsann!
Den här helgen är de hos sin pappa så jag får kompensera det nu. Och det med råge. Det fanns hur mycket som helst i helgen.
Klockan 00.01 började Internationella kvinnodagen och Alf lämnade lydigt över spakarna till Rultan
Lördagen blev inte som den var tänkt. Jo för mig men inte för andra.
Bock hade bjudit in utvalda till fest på Southern Charm. Nu kraschade simen men allas vår klippa Kicki räddade kvällen och körde spontandans på bryggan.
Festligt, folkligt och fullsatt på Kickis brygga
Den här lördagen var herrarna i majoritet. Trevligt.
När Kicki slutade halv ett hade jag lite kvar i glaset. En dam sveper inte glaset.
Så jag passade på att titta in på Club Fride och fira Mardi Gras.
En trevlig klubb men som tjej får man räkna med lystna blickar från båda könen.


1 kommentar:

  1. Jaaa det blev ju superbra i lördags, tack alla som kom och hade kul på min brygga.
    Puss från DJ Kicki

    SvaraRadera